czwartek, 19 stycznia 2017

Zmiany, współpraca z TiqDiet i zaproszenie na webinary!

Ostatnie miesiące przyniosły mi wiele wyzwań, przede wszystkim mój czas maksymalnie się skrócił w związku z kontynuacją II-go roku studiów magisterskich i rozpoczęciem kolejnych, z dietetyki w trybie zaocznym w Katowicach. Była to dla mnie trudna decyzja, bo byłam świadoma, że czasu wolnego nie będę miała prawie wogóle, że będzie ciężko finansowo, że czas, który przeznaczałam do tej pory na hobby i inne obowiązki będzie zajęty zjazdami weekendowymi i wytężoną nauką. Do tego doszło jeszcze pisanie pracy dyplomowej i opieka dietetyczna, osób, którym pomagam. Jestem właśnie w trakcie podwójnej sesji i muszę powiedzieć, że jestem zaskoczona tym, jak wytrzymała jestem i ile potrafię poświęcić czasu na naukę. Oczywiście trochę kosztem zdrowia, jak to zwykle bywa.

Czy żałuję podjetej decyzji? Z całą pewnością jest mi ciężko ale niczego nie żałuję, chociaż jeszcze nie dawno zastanawiałam się, czy dobrze robię biorąc sobie tyle na barki. Ale spełniam marzenia! Czy ktoś mówił, że będzie łatwo? Czerpię wielką satysfakcję ze zdobywania wiedzy z zakresu fizjologii czy podataw biochemii i mam nadzieję, że uda mi się przełożyć tą wiedzę na pracę z pacjentami oraz pomoże osiągać im lepsze efekty.

Dodatkowo całkiem niedawno dostałam propozycję współpracy od portalu TiqDiet (www.blog.tiqdiet.pl), gdzie od tej pory będziecie mogli czytać artykuły mojego autorstwa! Jest mi niezmiernie miło, że dostałam taką szansę od team'u TiqDiet, doceniam, że ktoś mi zaufał :) 

Dzisiaj w związku z tym chciałam Was serdecznie zaprosić wraz z zespołem TiqDiet, Spotkania z Dietetyką  Funkcjonalną oraz Dietetica na szkolenia on-line poruszające kolejny raz bardzo aktualne i warte zgłębienia zagadnienia z zakresu medycyny, przydatne w pracy z pacjentem.

Pierwsze z nich pt. "Jak zaburzenia bariery jelitowej mogą wywołać skutki ogólnoustrojowe? Rola układu immunologicznego",  odbędzie się już 20 stycznia o godz. 19:00 i zostanie poprowadzone przez dr Macieja Hałasę - immunologa z wieloletnim doświadczeniem w pracy z pacjentami. Zachęcam do wzięcia udziału także w drugim webinarium pt. "Jak zaburzenia metylacji zmieniają funkcjonowanie mózgu", w którym możecie wziąć udział 3 lutego o godz. 19:00. Szkolenie poprowadzi dr n. med Ewa Stachowska, profesor nauk medycznych, specjalista biologii medycznej i nauk o żywieniu, której zainteresowania zawodowe i naukowe dotyczą także nowoczensych rozwiązań w dietoprofilaktyce i dietoterapii, z wykorzystaniem min. narzędzi genetycznych i molekularnych (z obszaru nutrigenetyki, epigenetyki i lipidometabolomiki) w indywidualizacji żywienia. 

W mojej ocenie tematyka dysbiozy i dysfunkcji mikroflory jelitowej to coraz częściej kluczowy problem w pracy z pacjentami, natomiast zaburzenia metylacji są niezwykle fascynującym zagadnieniem, o którym wciąż dowiadujemy się coraz więcej i które dotyczy coraz większej ilości osób.  

Jeśli jesteś dietetykiem lub specjalistą ds. żywienia to w szczególności nie może Cię zabraknąć!
 Do zobaczenia! :)



PS: Za pośrednictwem TiqDiet 10% rabatu!!! Kilknij TU i TU.

Więcej informacji pod adresem: info@dietetica.com.pl lub telefonicznie pod nr.  781 20 20 20






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz