piątek, 23 maja 2014

Wielki comeback i zmiany na blogu

Nie było mnie tu bardzo długo, jednak wracam z podkulonym ogonem. Moja nieobecność była spowodowana wieloma obowiązkami i zajęciami, które skutecznie pozbawiły mnie wolnego czasu. Jednak nie uważam, aby ten czas był zmarnowany - te kilka miesięcy było dla mnie wyjątkowe pod względem "dietetycznym".

Zdobyłam bardzo dużo praktycznej wiedzy przez ten czas, pomogłam też wielu osobom, co ostatecznie mi pokazało, że to co robię ma sens. Wreszcie czuję, że moja wiedza jest już na tyle dojrzała, aby dzielić się z nią czytelnikami. Poprzez bloga chcę pomagać, ponieważ wiem, że tylko w taki sposób mogę wyciągnąć rękę do osób, które zmagają się z różnymi chorobami czy otyłością. Sama kiedyś byłam w tym martwym punkcie, kiedy choroba odbierała mi sens życia, kiedy lekarze i leczenie farmakologiczne zawodziło, kiedy traciłam nadzieję z każdym dniem. Dzisiaj wiem, że w dużej mierze do pokonania mojej choroby przyczyniłam się ja sama - poprzez zgłębianie wiedzy z zakresu zdrowia i odżywiania, poprzez eksperymenty na sobie metodą prób i błędów, poprzez nieustającą walkę, determinację oraz chęć odnalezienia przyczyny swojej choroby i jej pokonania. W końcu mi się udało. Dzisiaj jestem po tej drugiej stronie. 


Jeśli chodzi o zmiany techniczne to są narazie niewielkie, ale są :) Przede wszystkim zdecydowałam się na usunięcie większości wcześniejszych postów. Oczywiście nie znikną one bezpowrotnie - po prostu teraz już wiem, że wiele z tych tematów jest dużo bardziej złożonych i trzeba zająć się nimi na nowo. Po prawej stronie znajduje się także formularz kontaktowy specjalnie dla was - od tej pory możecie do mnie pisać dniami i nocami ze swoimi pytaniami odnośnie odżywiania, diet, chorób i innych przypadłości. Zawsze pomogę jak tylko będę umiała najlepiej. Czekam też na wasze sugestie odnośnie wyglądu bloga, postów na jakie chcielibyście poczytać oraz innych rzeczy. Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne więc śmiało udzielajcie się w komentarzach. 

Wracam do was z głową pełną pomysłów, z motywacją i chęcią pomocy. Właściwie to każdy przypadek, któremu jestem w stanie pomóc jest dla mnie najlepszą nagrodą. Od tej pory będziecie mogli tutaj czytać o niekonwencjonalnym i skutecznym podejściu do chorób, o moich potyczkach na polu dietetycznym a także o faktach związanych z odżywianiem, które będą szokować i o których pewnie nie mieliście pojęcia. Nie możecie tego przegapić! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz